Ta strona korzysta z plików cookies wyłącznie w celu wykonania lub ułatwiania transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji
Najczęściej zadawane pytania.
1. Jak zgłosić reklamację przez portal www.serwis-fiskars.pl?
Prosimy o obejrzenie filmu pokazującego krok po kroku cały proces reklamacyjny: Film instruktażowy
2. Co zrobić w przypadku zagubienia dowodu zakupu?
Jeżeli nie mają Państwo dowodu zakupu prosimy o kontakt z serwis@fiskars.com.
3. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w miejscu zakupu, poprzez portal www.serwis-fiskars.pl lub kontaktując się z serwis@fiskars.com.
4. Czy towar składany do reklamacji musi posiadać oryginalne opakowanie?
Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania. Musi być natomiast czysty i w odpowiedni sposób zabezpieczony do transportu (w celu uniknięcie powstania uszkodzeń w trakcie transportu). Jeżeli reklamowany produkt nie spełnia powyższych zaleceń serwis może odmówić przyjęcia towaru do reklamacji.
5. Jak długo trwa gwarancja na produkty Fiskars?
Wszystkie produkty Fiskars są objęte 24 miesięczną gwarancją od momentu zakupu. Wyjątek stanowią produkty na których opakowaniach są informację o innym czasie trwania gwarancji. Przedłużenie gwarancji wybranych produktów wiąże się z koniecznością rejestracji na wskazanej stronie www.
6. W jaki sposób dostarczyć reklamowany produkt do serwisu?
Preferowaną formą wysyłki reklamowanych towarów jest wysyłka kurierem dpd. W celu umówienia odbioru paczki prosimy o kontakt z serwis@fiskars.com W mejlu należy koniecznie podać numer zgłoszenia który został nadany w trakcie rejestracji na portalu www.serwis-fiskars.pl.
7. W jaki sposób sprawdzić status reklamacji?
Do podglądu zdarzeń konieczne jest podanie adresu e-mail w trakcie zgłaszania reklamacji na stronie www.serwis-fiskars.pl Po zakończeniu procesu zgłoszenia otrzymują Państwo link do swojej reklamacji. Klikając w link możemy podejrzeć obecny status. Drugą formą jest przesłanie zapytania na adres serwis@fiskars.com w tytule umieszczając numer zgłoszenia i słowo „Status”. Informację będą przesyłane tylko na e-mail który został zgłoszony w trakcie rejestracji.
8. Przez pomyłkę zgłosiłem błędny produkt?
W przypadku pomyłki w trakcie zgłoszenia prosimy o przesłanie e-maila zawierającego: - numer zgłoszenia; - poprawny numer produktu i nazwa; - w tytule e-mail prosimy umieścić numer zgłoszenia i dopisek „Błędny produkt” E-mail należy przesłać na adres serwis@fiskars.com.
9. Czy w przypadku reklamowania jednego elementu z kompletu (np. pojedynczy nóż z bloku; widelec z kompletu sztućców;) muszę dosłać cały komplet czy tylko reklamowany produkt?
W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z serwis@fiskars.com.
10. Jakie są warunki gwarancji na produkty Fiskars?
W celu zapoznania się z warunkami gwarancji prosimy o kliknięcie w poniższy link Link3.
11. Reklamowany przeze mnie produkt nie jest już dostępny w ofercie Fiskars, co w takim przypadku?
Jeżeli reklamacja jest zasadna a reklamowany produkt nie jest dostępny otrzymają Państwo produkt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach.
12. Dokonałem rejestracji reklamacji na stronie www.serwis-fiskars.pl i nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia, dlaczego?
Prawdopodobnie zachodzi jedna z poniższych sytuacji: - adres e-mail nie został podany w trakcie rejestracji; - został podany błędny adres e-mail; - występują problemy techniczne niezależne od Fiskars. W takim przypadku prosimy o kontakt z wsparciem technicznym: konrad@itbetter.pl w tytule prosimy podać numer zgłoszenia reklamacji. W treści prosimy o podanie problemu.